4 Kasım 2010 Perşembe

2010 Oracle Day Üzerine ....


Merhaba, 

Bugün 2010 Oracle Day etkinliğine katıldım. Çok başarılı bir etkinlik olduğunu söyleyebilirim.  Özellikle TROUG' un tanıtımı başta Tonguç ve Zekeriya Hoca olmak üzere diğer tüm arkadaşlar tarafından  başarıyla yapıldığını söyleyebilirim. İnsanların tanışmaları ve tecrübelerin paylaşılması adına bu grubu çok önemsiyorum.   

Oracle Day' da emeği geçen tüm arkadaşları şahsım adına canı gönülden tebrik ederim. 

Bikaç cümlede oluşturmaya çalıştığım blog hakkında bişeyler söylemek istiyorum. 
Blog oluşturmayı aslında uzun zamandır düşünüyordum ama bir türlü bunun için fırsat bulamamıştım. Blog' u  oluşturmaya başlamadan önce bu işin bu kadar zevkli olabileceğini tahmin etmezdim. Henüz çok yeni aslında daha bikaç aylık ama zaman içerisinde sanırım ortaya güzel bişeyler çıkacak. (yani umarım çıkar :))    

Arkadaşlar, eklediğim notlar ile ilgili olarak,  eleştirilerinizi, sorularınızı benimle paylaşırlasınız inanın çok mutlu olurum. Bunlarıda burada paylaşmakdan zevk duyarım. Bana kamil.turkyilmaz@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz. 

Başka bir yazıda görüşmek üzere .... 



Kamil TÜRKYILMAZ 

Hiç yorum yok: